Anno domini 2010 ^^



Ja, då har året 2010 fått sina första dagar...

Året började med god Absinthe och trevligt sällskap, men kom även hand i hand med stölder av parfym och champagne, en förstörd toalett, folk som inte kan bete sig och allmänt idioti
.

Överlag så var nyår lyckat, men ibland så önskar jag verkligen att jag vore mindre snäll. Vissa människor har jag just nu en överhängande lust att antingen styckmörda och slänga i mina sopor, eller åtminstonne straffknulla med en kvast.

Igår hade jag en jävligt bra kväll. Jag var bjuden hem till Ingemar, en frände i Warhammer och en mycket trevlig vän. Vi var i slutändan runt 10 personer som samlades, blev bjudna på mat, öl och mängder av spel. Bortsett från att människor har svårt att skilja på spel och verklighet, andra som ständigt ska störa sig på detaljer och ha svårt att hålla humöret uppe och visa lite tacksamhet så var det en utmärkt kväll. Men i vilket fall som helst så ska Ingemar med familj ha ett jättelikt tack, och jag hade riktigt trevligt hela kvällen.


Nu sitter man här, dagen innan livet börjar å nytt. Imorgon börjar plugget igen, vilket ändå är ganska kul. Ska bli kul att komma igång igen, träffa folket som man inte sett på hela vintern och framförallt få lite pengar att göra slut på räkningar åter igen...

Jag har dumt nog några nyårslöften jag ämnar hålla. Dessa är följande:


-Bli färdig med utbildningen till kock (sommaren).

 

-Pröva på att arbeta i restaurang.

 

-Tjäna mer pengar än året 2009.

 

-Skaffa mig minst EN ny tatuering.

 

-Pierca tungan.

 

Spendera mer tid med mina vänner.

 

Åka utomlands (om det så bara blir Tyskland).

 

Förbättra/köpa ny dator för Diablo 3.

 

-Få längre hår.

 

-Komma igång med simningen igen.

 

-Hålla igång "Natt över Wenersborg".

 

-Fortsätta på och skriva klart min roman "Gator av guld".



Jag ska hålla er uppdaterade på hur det går, och fortsätta skriva av mig om allt som kretsar kring det här livet. Till er som läser vill jag visa en skvätt uppskattning, även om ni inte hade läst hade jag fortfarande skrivit, men det smickrar mig att någon tar sig tiden att bry sig om vad som sker, och framförallt lägger tiden på att läsa dessa rader, även om ni förmodligen inte bryr er ett skit.


Men till er få som faktiskt gör det, en önskan om all lycka i det nystartade året 2010.

-Over and out.-

 


Kommentarer
Postat av: Mannen på Brättevägen

Många lovvärda löften inte illa om hälften uppfylls.Romanen ser jag fram emot.

Tråkigt med vänner som förstör för dig i din lägenhet, Med sådana vänner behöver man inga fiender.

2010-01-10 @ 18:09:26

Skriv något konstruktivt:

Vem är du?
Groupie?

E-mail: (leder till privata sexmail från mig)

URL/Egen blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0