End of days

 

Sista kvällen hos syrran.

Ska jag vara helt ärlig, vilket man får vara på sin egen bilddagbok, så har jag verkligen inte blivit uppmuntrad att skaffa barn, snarare tvärtom.


Jag kommer verkligen aldrig, aldrig skaffa några äckliga, skrikande och jobbiga barn.


Veckan som kommer skall bli starten för mitt nya extra jobb som säljare. Dessutom hoppas jag att CSN kan ge mig besked på studielånet för höstens kommande studier, jag börjar ju fan snart.


Dessutom rullar Metropolis på, särskilt rollspelsdelen. Jag har fått ett konstruktionsforum på Mylingspel.se nu, hoppas fler intresserade kan registrera sig på forumet och komma med kritik och synpunkter.


Over and out!


Kommentarer

Skriv något konstruktivt:

Vem är du?
Groupie?

E-mail: (leder till privata sexmail från mig)

URL/Egen blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0