Soon to be


Ja då var snart slutet över oss.
Otroligt nog har jag snart lyckats att införskaffa de paket jag hade tänkt ge bort. Tillägg till detta så har jag även lyckats ordna mig ett par nya linser, något som förgyllde min annars så kalla och förjävliga vintermentalitet.
Igår fick jag min första julklapp dessutom; Ny ögonskugga samt nagellack av Malin, hon är för underbar.

Anledningen till att jag varit mer död än vanligt det senaste är att ett vackert brev damp ner i min brevlåda i fredags, förklarandes att mitt internet skulle stängas ned tills jag betalt min senaste faktura (?) Jag som förväntade mig att Glocalnet skulle ge mig gratis nät i december som julklapp, jag må säga att jag blev minst sagt besviken.

I vilket fall så är problemet åtgärdat nu, och återigen knappar mina svartmålade naglar och ringprydda fingrar på tangentbordet.

Ikväll kommer Olle hem från sthlm, vilket är trevligt. Återstår att se vad vi ska hitta på nu dagarna innan, men något blir det. Alex tar sig även tid att komma på besök ser det ut som. Han har bestämt sig för att överge vår tradition på nyår och istället bege sig till några jävla snötäckta berg och göra ett desperat försök att bryta nacken (när han kunde ha bett mig om hjälp istället).
För att avsluta dagens inlägg vill jag tillägga att jag gjort ett försök att förgylla min nyår med följande produkt:

Den är beställd och skall förhoppningsvis tillfalla mig den 30:e december, och skall enbart användas till att skålas med under nyårsslaget. Om ni är riktigt snälla under jul så kan ni få smaka mitt urin efter jag smakat på Absinthen, ett erbjduande svårt att tacka nej till?

Kommentarer

Skriv något konstruktivt:

Vem är du?
Groupie?

E-mail: (leder till privata sexmail från mig)

URL/Egen blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0