Jag är fullt medveten om att jag är sjuk...

Började dagen med två mail förklarandes att jag alltid är sjuk nuförtiden.
Ja det är precis vad jag har sagt hela hösten, men undersökningarna jag gjorde visade ju inte ett skit, tror ni att jag ligger hemma här och gottar mig i min misär eller?

Att börja beklaga sig över att jag är uppe sent på nätterna när jag är sjuk är uppenbarligen också ett känsligt ämne.
För när man är sjuk ska man sova.

Jaha? Och om man inte kan sova då? Ska man lägga sig i sängen och titta i taket eller är "det okej" att krypa ner med täcket i soffan och titta på film? Uppenbarligen inte...

Idag känns det något bättre iaf. Jag ska försöka undvika att ta några tabletter så jag verkligen kan känna av hur det blir framåt kvällen (feber har ju alltid en tendens att vara värre då känns det som).

Mina katter verkar även de märka av att husse inte mår som han skall. De är väldigt kelsjuka och rör sig ständigt kring mig om dagarna och vakar över mig.

Blir inte mycket till matlagning när man mår så här. Blir att med jämna mellanrum göra sig ett par smörgåsar, och som middag värma mat min mormor lagat åt mig.
Tack mormor, bättre mormor går inte att ha.

Kommentarer

Skriv något konstruktivt:

Vem är du?
Groupie?

E-mail: (leder till privata sexmail från mig)

URL/Egen blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0