En lördag

Ja då har även jag vaknat och börja komma i ordning. Vaknade av ett litet vitt monster försökte ta sig in under täcket genom att fästa sina klor på all hud som fanns där under och dra sig in...
Här är det lilla livet:



Sitter för tillfället och låter en ansiktsmask torka in. Igår blev det film med Kasper och Ivana, vi hyrde nån film vid namn "Nomad", den var faktiskt klart rekommenderad. Om en liten stund ska jag vara borta hos morsan och Jonas på middag. Hemmalagad pizza är det som står på menyn, yay!


Har börjat få tillbaka mitt sug efter:
Så lite senare ska jag slå Isak en signal och hoppas på att han orkar ta sig lite tid och sitta ner och vara lite estetiskt skapande med mig.

Vädret idag är precis lika tråkigt som innan, grått och mulet. Kan det inte komma lite snö så man kan ge sig ut och bryta benen i skidbacken istället? Nåväl, nu måste jag sätta igång här hemma, hörs sen!

Kommentarer

Skriv något konstruktivt:

Vem är du?
Groupie?

E-mail: (leder till privata sexmail från mig)

URL/Egen blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0