Down with the sickness

Jaha, då ligger man hemma svag och jävlig...

Uppenbarligen tyckte min syster att jag förtjänade att bli sjuk när hon körde mig till plugget igår morse, för nu har hennes odåga till son spridit vidare sina bakterier till mig.

Har åtminstone fått mig lite blåbärssoppa av de visa, det ska uppenbarligen vara bra för magen. Gott är det i vilket fall som helst. För övrigt var jag så trött igår så jag däckade i soffan i drygt två timmar på kvällen, satt vaken och såg någon sjuk skräckfilm med myror på 5:an tills klockan blev 4. Somnade kort därefter och vaknade tjugo i fyra på eftermiddagen.

Uppenbarligen så är min kropp inte på topp^^

Nåväl, nu ska jag sätta mig och måla lite figurer iaf. Hoppas den här skiten går över snabbt
för jag är grymt trött på att vara sjuk.

 


Kommentarer

Skriv något konstruktivt:

Vem är du?
Groupie?

E-mail: (leder till privata sexmail från mig)

URL/Egen blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0