Dagens lilla tillägg

Av en ren slump och tristess så tryckte jag faktiskt på en av alla dessa jävla bloggreklamer som folk ska envisas och bomba ner i min mail på bilddagboken.

Innan ni får den stora äran att ta er en titt på detta videobloggklipp så vill jag bara att ni ska veta en sak;
Om jag någonsin skulle ens försöka att göra något liknande här så har ni min fulla rätt att ta livet av mig och ta för er av mina ägodelar. Men om, och då menar jag OM jag skulle ge mig fan på att göra ett minst lika bra försök som den här stackars flickan, då kan ni väl iaf påminna mig om vad som är upp på kameran och ge mig något att säga.





Och ja, det är faktiskt fullt tillåtet att skratta. Gråta kan också fungera.


Kommentarer

Skriv något konstruktivt:

Vem är du?
Groupie?

E-mail: (leder till privata sexmail från mig)

URL/Egen blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0