En mörk månad med många önskningar...

Ja nu är det inte långt kvar till jul.

Om det är något jag upptäckt så är det att det "rykte" om att man måste ha varit snäll under året för att få julklappar verkligen inte stämmer. Jag har nog slagit rekord i antalet synder på ett år (då inräknas lösaktighet, lättja, vredesutbrott och lite onödiga bråk) men tror fortfarande på att jag kommer få ett gäng presenter under granen i år.
Nåväl, det är väl något som fortfarande är upp till bevis, men tidigare år har det iaf legat något där med mitt namn på.

Bara för att göra det lite lättare för er godhjärtade själar där ute så tänkte jag iaf slänga upp lite saker man kan önska sig ligger och väntar under granen i år. För min del blir det mest att önska sig mjuka paket, men det är ju de som är bäst.

Först upp är:




En grymt snygg skjorta helt enkelt. Med fina detaljer vid ärmarna.





Sen har vi:


En jacka i samma utförande som den jag har. Fast utan silverdetaljer.

Vidare...



Lätt det snyggaste plagg jag någonsin lagt mina ögon på (för oss pojkar vill säga). En frack med historisk inspiration från 1700-talet. Kan det bli bättre?
Se bara på detaljerna (orgasm):



Jag skulle gladeligen ge valfri kroppsdel för den fracken (eller nja kanske inte helt valfritt, men nästan). Tyvärr är den inte helt gratis (även om summan är överkomlig) och måste beställas från England, men ändå.

För att matcha med det hela så måste man ju ha ett par snygga stövlar/kängor också...



Vad kan bli bättre än ett par av dessa? Gjorda i äkta läder och med en gömd dragkedja på insidan för att lättare ta på sig dem.

Sist ut är följande godsak, något som dock inte tillhör den mjuka kategorin men är nog så bra ändå.


Ett ATI-Radeon 5970. Need I say more?
Nej, men det utan tvekan kraftfullaste grafikkortet på marknaden (till persondatorer) hade jag gladeligen stoppat undan för att börja byggandet på en ny dator till nästa år.

Lite billigare saker utöver detta som jag gladeligen uppskattat under granen är:
  • Ny foundation (för den jag har är verkligen kass)
  • Ny ögonskugga (svart sådan, för den jag har börjar ta slut)
  • En vettig kockkniv och bryne
  • Vattenpipa
  • Golvkandelaber i svart smide
  • Skrivbord (av mindre sort och svart UTAN massa blank metall överallt)
  • Datorstol (börjar bli trött på att sitta i soffan med datorn)
  • Stor kattlåda med tak (som julklapp till mina två odjur)
Tror att det bör räcka, nu vill jag se mängder av kommentarer och era egna önskemål om vad som ska ligga under granen den 24:e!
Jo, jag vet att 99% (resterande procent är familj och riktigt den relationen har jag inte med dessa) är av er kommer att säga att jag ska ligga där inslagen i rött julklappspapper men troligen så kommer det inte att ske. Kanske till rätt pris (jag är inte så dyr) men då måste du åtminstone se bra ut (jag börjar bli så trött på att bli såld till medelåldersmammor och fula gubbar från Trollhättans uteliv).

Kommentarer

Skriv något konstruktivt:

Vem är du?
Groupie?

E-mail: (leder till privata sexmail från mig)

URL/Egen blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0