Äntligen fredag

Ja då gott folk, då var det fredag.

Har precis kommit hem från plugget.. Gjorde prov i Hygien idag, gick hur bra som helst (betygsattes dock inte mer än G eller IG). Fick även svar på proven i Näringslära från förra veckan, där fick jag 2 poäng från max och fick därmed ett MVG ^^ Ibland lönar det sig att veta vad det är i maten man stoppar i sig, även om man är långt ifrån nyttig många dagar.

Smet precis förbi systemet och inhandlade mig en flaska rött för mina sista mynt som låg och skramlade i plånboken. Det finns få saker som är mycket bättre än ett par glas rött vin för att runda av en vecka.
Ikväll blir det en riktigt lugn kväll bara, ska bli skönt att få vara lite frisk och bara få koppla av. Imorgon blir det till morsan och käka hemmalagad pizza, söndag ska jag träffa både Marcus och Håkan och snacka igenom deras lajvkaraktärer.

Nu sitter jag här och har precis satt på Queen Adreena på högsta volym, vansinnigt bra industri/rock som gör sig allra bäst på en mörk och grå fredag, ta och lyssna själva vettja!



Kommentarer
Postat av: kjille

damn..fan vad rak du är. knappt så jag vågar läsa!

2009-12-04 @ 14:37:05
Postat av: Kenny

Haha, jo jag förstår att du känner dig bra skraj nu grabben.

2009-12-04 @ 14:41:30
URL: http://brokenprophet.blogg.se/
Postat av: Åldersmannen

Grattis till lyckade prov, än sprattlar liket (Skämt)

2009-12-04 @ 15:22:49

Skriv något konstruktivt:

Vem är du?
Groupie?

E-mail: (leder till privata sexmail från mig)

URL/Egen blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0